Motorový vysávač/fukár – HECHT 8514

649,99  (541,66  bez DPH)

Motorový vysávač lístia/fukár na lístie s pojazdom a záberom 58 cm. Motor s objemom 173 cm3 s menovitým výkonom 4 kW. Zberný kôš má objem 150 l. Rotačná kefa pre zametanie chodníkov. Sacia hubica na vysávanie horšie dostupných miest. Hmotnosť 46,6 kg. 

Katalógové číslo: HECHT8514 Kategórie: Značka:

Popis

HECHT 8514 je vysávač s jedinečnou konštrukciou, ktorý si hravo poradí s upratovaním ako trávnatých, tak spevnených plôch. Nízky rázvor kolies zaisťuje jednoduchú manévrovateľnosť pri zachovaní vysokej stability stroja. Vodorovne umiestnená oceľová turbína umožnila vytvoriť výkonný a zároveň ľahký stroj, s ktorým je radosť pracovať.

K bežnému vysávaniu lístia slúži 58 cm široká predná hubica. Vďaka centrálnemu nastaveniu výšky stroja je možné jediným pohybom pákou nastaviť výšku hubice nad terénom. Ľahko tak stroj prispôsobíte aktuálnym podmienkam, podľa kvality vysávaného povrchu. Vysaté lístie je podrvené v oceľovej turbíne a putuje do 150 litrového vaku, ktorý je tak plnený veľmi efektívne.

Pre jednoduchšie vysávanie pozdĺž múrov je hlavná hubica po stranách opatrená malými kolieskami. Pri tesnom vysávaní pri stene teda nedochádza ku kontaktu hubice a múra. Tým je minimalizované prípadné poškriabanie steny alebo poškodenie hubice.

Jednoduché upratovanie zle dostupných miest, napríklad pod kríkmi, v rohoch pozemkov pod., potom ľahko urobíte pomocou ručnej hubice. Tá je vybavená teleskopickým madlom, ktorého dĺžku tak ľahko prispôsobíte aktuálnym potrebám. Ručnú hubicu je možné pripojiť na prednej strane na hlavnej hubici, takto potom funguje ako vysávač. Rovnako ľahko je možné ju pripojiť v zadnej časti stroja namiesto koša. V tejto polohe potom funguje ako výkonný fukár.

Stroj je možné osadiť rotačnou kefou, ktorú možno dokúpiť ako voliteľné príslušenstvo. Kefa na spevnenom povrchu vymetie aj nečistoty, na ktorých uvoľnenie by sací výkon žiadneho vysávača nestačil. Upratovanie chodníka a dlažby je potom dokonalé.

Na ovládanie vysávača slúži páka na madle. Spodná páka slúži ako motorová brzda, horná páka spína pojazd.

Upozornenie:

V priebehu vývoja došlo k drobnej konštrukčnej zmene. Pôvodne boli obe ovládacie páky osadené na spodnej strane madla. Pre pohodlnejšie ovládanie však bola páka pojazdu presunutá na hornú stranu madla. Je však možné, že v niektorých návodoch bude popísané pôvodné osadenie páky pojazdu. Smer osadenia pák ako taký na funkciu stroja nemá vplyv.

Ďalšie informácie

kôš (l)

150